Обиђите цео свет

Брига о интересима ученика, не само за време похађања, већ и у периоду након завршетка школе, била је лајт мотив Маркетинг Тиму ЕТШ, да организује трибину под називом „ОБИЂИТЕ ЦЕО СВЕТ“

Актуелна тема је привукла  више од 80 ученика i 10-так наставника, који су дошли да чују животну причу, искуства, утиске и савете нашег суграђанина Марка Милића, више година запосленог на прекоокеанским крузерима и различитим пословима.

Уз прегршт слајдова неких од најлепших светских дестинација, које је наш гост лично снимао, причу о културолошким специфичностима и обичајима различитих народа, главна тема вечери је била „Живот и рад на прекоокеанским крузерима.

У публици су најзаступљенији били Туристичко-хотелијерски техничари, кувари и конобари, али и остали образовни профили , који су у интеракцији са Марком имали пуно питања и потпуно заинтересовани за тему.

Марко – „Рецепт је једноставан. Верујте у себе и своје способности. Будите упорни. Улажите у сопствено знање енглеског језика. Будите дисциплиновани и вредни у школи. То вам, сутрадан, може само олакшати живот на броду. Имајте циљ и све је могуће. Ја сам почео радећи послове конобара, потом као бармен, а последњи уговор одрадио сам као sommelier. За месед  дана одлазим  на брод са почетном платом од 3.000 долара. Но, не планирам да читавог живота будем на мору. Када довољно ојачам, подићи ћу винограде и покренути сопствену производњу вина. Све је могуће, само верујте у себе“.

Ученици су излагања Марка Милића слушали потпуно заинтересовано, а наш презентер је успео, у наочиглед, немогућој мисији, да 90-так присутних, у потпуној тишини, слуша његово излагање.

Потом је уследила лавина питања

– „Како се аплицира за посао на броду“?

– „Које послове могу да обављам“?

– „ Шта је то sommelier“?

– „Које су вам земље и градови били најзанимљивији и због чега“?

– „Које су предности, а који недостаци живота на броду и како сте напредовали“?

И још много питања и одговора, које су нама у Маркетинг  Тиму дали добар feedback. Брига запослених Економско-трговинске школе о својим ученицима, је наша мисија. Зато смо проактивни, актуелни, комуникативни, одговорни, предузетни  и код ученика развијамо управо те компетенције, које ће им помоћи у професионалном животу. А тај –професионални живот-почиње веома брзо.

Координатор Маркетинг Тима

Александар Драгановић

Leave a Reply

Your email address will not be published.